Huidtherapie Alders streeft ernaar om optimale huidtherapeutische zorg te leveren.
Wanneer u op- en of aanmerkingen heeft over de behandelingen, verzoeken wij u vriendelijk dit mee te delen.
Hierdoor kan de kwaliteit van de huidtherapeutische zorg binnen Huidtherapie Alders telkens verbeterd worden..
Klachtencommissie
Indien uw klacht niet door bemiddeling van de Patiënten Advies Commissie van de NVH kan worden opgelost, bestaat de mogelijkheid om uw klacht neer te leggen bij het Klachtenloket Paramedici (KLP). De beroepsvereniging NVH is bij deze klachtencommissie aangesloten. Het klachtenloket neemt uw klacht in behandeling als u deze commissie schriftelijk op de hoogte stelt van uw klacht.
Binnen twee weken laat de secretaris van de commissie u schriftelijk weten hoe uw klacht behandeld zal worden. Hiervoor kunt u contact opnemen met het Klachtenloket Paramedici.
Bemiddelingsgesprek
U kunt uw klacht kenbaar maken bij de patiënten advies commissie van de brancheorganisatie NVH, wanneer u van mening bent dat uw klacht niet is verholpen na het gesprek met uw huidtherapeut. De commissie verstrekt informatie en bemiddelt tussen u en de huidtherapeut. Hiervoor kunt u contact opnemen met het secretariaat van de Nederlandse Vereniging van Huidtherapeuten.